Już rozumiem czemu tyle tego jeździ – Hyundai Tucson 2021

Ciężko wskazać mi SUV-a, który za podobne pieniądze oferuje więcej, niż nowy Hyundai Tucson (tutaj w wersji N-Line z silnikiem 1.6 180 KM).

No dobra, jest C5 Aircross – tańszy o 12 tys zł. Ale Citroen jest oferowany już tylko z silnikiem 3 cylindrowym 1.2.


Cała reszta, czyli Nissan Qashqai, Volkswagen Tiguan, czy Honda CR-V, przy podobnym wyposażeniu co Tucson, kosztują od 10 do 45 tys zł więcej.

Poza tym nowy Hyundai Tucson wyróżnia się bardzo komfortowym zawieszeniem, świetnymi kamerami cofania, niezłymi multimediami, czy funkcjonalnym wnętrzem. Mamy na przykład mnóstwo przycisków do poszczególnych funkcji auta.

Wady? Mikrohybryda w silniku niewiele wnosi do zużycia paliwa. Tucson lubi sobie opierdzielić 12 litrów po mieście. Dlatego warto zainteresować się odmianą 230 KM, w tzw. „klasycznej hybrydzie”, która powinna być oszczędniejsza i mocniejsza jednocześnie.