Skoda Superb Scout 280 KM – po co komu klasa premium? TEST PL

Naprawdę, gdy jeździłem dopasioną Skodą Superb Scout, często nachodziła mnie myśl o sens istnienia klasy premium. Poza prestiżem rzecz jasna.

Bo jeżeli chodzi o całą resztę – Skoda Superb Scout oferuje wszystko. Jest nieprzyzwoity komfort, mega przestrzeń pasażerska. Do tego ogromny bagażnik oraz mocy pod dostatkiem – 280 KM. No i napęd 4×4 z szybkim automatem.

Podniesiony prześwit Scouta przyda się na trudniejsze bezdroża. Na przykład ujęcia z drona nagrywałem na drodze z ogromnymi koleinami. A Superb Scout zaczepił o coś delikatnie podwoziem tylko raz. Nieźle.


To też odpowiedź na pytanie – czy Superb, czy Kodiaq. Odpowiedź brzmi Superb Scout. Ten model łączy lekkie terenowe możliwości Kodiaq z ogromnym bagażnikiem i mocą Superba.

Wady? Są, niestety – ale o tym już w filmie. Cena testowego egzemplarza wynosi 222 tys. zł. Standardowy Superb Kombi startuje od 110 tys. zł.