Peugeot 5008 po liftingu – taka prawie klasa premium – TEST PL

W skrócie – jest to niemalże klasa premium, jeżeli chodzi o wnętrze, wyposażenie i komfort, ale jednak nie do końca, o czym mówię pod koniec filmu.

Ceny Peugeota 5008 zaczynają się od 126 200 zł, czyli 8000 zł drożej od 3008. 5008 na bogato, czyli w wersji GT, z silnikiem 180 KM + automat + dach panoramiczny itp. kosztuje już 190 tys zł.

Konkurencja w podobnej konfiguracji wychodzi następująco:
Honda CR-V, 193 KM – 187 tys
Seat Tarraco FR na bogato, 190 KM – 193 tys
Skoda Kodiaq Sportline, 190 KM – 195 tys


Czyli ceny są zbliżone, z tym że 5008 jako jedyny nie ma 4×4. Ma za to stanowczo najprzyjemniej wykończone wnętrze.