7 dni z elektrycznym Renault Zoe 2020 – 395 km deklarowanego zasięgu – TEST PL

W skrócie – do miasta rewelacja, niesamowita frajda z jazdy, a przejechanie 100 km jest ponad 3x tańsze, niż na LPG.

Ale na trasy to koszmar, no i nie opłacą się go kupować, bo cena zakupu zabija.

Renault Zoe 2020 R135
Uwagi do oceny
Zużycie paliwa (prądu) jest niskie, jak na samochody elektryczne. Stąd tak wysoka ocena. Multimedia mają ucięte pół punktu za niestabilność, chociaż to egzemplarz przedprodukcyjny.
Komfort
8.5
Dynamika
9
Zużycie paliwa
10
Multimedia
8.5
Wyposażenie
8.5
Wygląd
9
zalety
niesamowita przyjemność z jazdy
niskie koszty podróży - 6 zł za 100 km
cisza podczas jazdy
wady
długi czas ładowania - nawet na szybkich ładowarkach
ładowarek jest ciągle mało
koszty ładowania - w przypadku GreenWay
8.9

Renault Zoe 2020 – dane techniczne:

Wersja silnikowa
R135 (Silnik elektryczny synchroniczny z uzwojonym wirnikiem)


Zasięg w cyklu mieszanym (km)
395 (WLTP)

Moc maksymalna w kW EWG (KM) przy obrotach (obr./min)
100 (135) / przy 4 200 – 11 163

Maksymalny moment obrotowy Nm przy obrotach (obr./min)
245 / przy 1 500 – 3 600

Pojemność energetyczna akumulatora trakcyjnego (kWh)
52

Pojemność bagażnika (l)
338

Długość (mm)
4087

Szerokość z lusterkami (mm)
1945

Wysokość (mm)
1562

Masa akumulatora (kg)
326

Masa własna (kg)
1502

Twój adres email nie zostanie opublikowany.