Renault Master 2020 (i Opel Movano) po 16 dniach jazdy – TEST

Wady, zalety i krótka opinia jak tymi bliźniaczymi autami jeździ się na co dzień. Zarówno w porównaniu do osobówek, jak i do Volkswagena Craftera.

Wersja L3H2, czyli średnia – wysoka i długa. Silnik diesla 2.3 dCi o mocy 180 KM z momentem 400 Nm. Skrzynia manualna (automatu niet). Napęd na przód (FWD) i DMC do 3,5 tony. Ale jest też wersja DMC 4,5 tony z napędem na tył (RWD).

Ceny Renault Master:

Najtańszy furgon L1H1 135 KM – 93 300 zł netto
Wersja L3H2 180 KM – 116 100 zł netto


Wyposażenie i cena egzemplarza testowego:

Elementy wyposażenia seryjnego wersji Pack Clim
Światła do jazdy dziennej LED
Radioodtwarzacz MP3 Bluetooth z USB
Fotel kierowcy z regulacją pochylenia oparcia i lędźwiową
Wielofunkcyjna kanapa ze składanym oparciem
Wysuwany schowek EASY LIFE
Wysuwany stolik EASY LIFE z uchwytem na kubek
Szyby przednie elektryczne z włącznikiem impulsowym po stronie kierowcy
Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie
Lusterko wewnętrzne “Wide View”
Klimatyzacja manualna
Poduszka powietrzna kierowcy

Elementy wyposażenia opcjonalnego :

R-Link Evolution
Kamera Rear View Assist
Klimatyzacja regulowana
Fotel pasażera regulowany z regulacją lędźwiową
Przednie fotele ogrzewane
Pakiet Control Max (regulator-ogr. prędkości, kamera cofania, czujnik park. z przodu, św. przeciwmgł., czuj. kontroli martwego pola)
Pakiet załadunek 5 (wodoodporna podłoga, wykończenie ścian bocznych, punkty mocujące, oświetlenie LED)
Zbiornik paliwa 105L
Ładowarka indukcyjna do smartfonów
System kontroli pasa ruchu
System automatycznej zmiany świateł drogowych na mijania

Cena prezentowanego samochodu: 134 380 zł netto

Twój adres email nie zostanie opublikowany.