Odszukaj schowanego w górach Passata i sobie go weź – kampania Volkswagena

Nietypową kampanię reklamową wymyślił szwedzki oddział Volkswagena, który postanowił ukryć gdzieś w tamtejszych górach egzemplarz Volkswagena Passat Alltrack. Kto znajdzie schowane w szklanym kontenerze, ten może zachować auto – bez żadnych opłat.

2020 rok szwedzki oddział Volkswagena postanowił otworzyć ciekawą i odważną kampanią marketingową “The No Show Room” promującą najnowszego Passata po ostatnim faceliftingu w uterenowionej odmianie Alltrack.

Samochód został umieszczony w szklanym kontenerze mającym być jednocześnie “miniaturowym salonem”. Gdzie? W dalekich górach północnej Szwwecji, bez dokładnych współrzędnych. Bo na tym polega cała zabawa – znalezienie miejsca, gdzie ukryto Passata, to wyzwanie dla internautów.


Volkswagen daje czas do 21 stycznia na odszukanie samochodu, codziennie dając na Instagramie kolejne wskazówki i drobne podpowiedzi. Komu uda się odszukać niemieckie kombi na czas, będzie mógł je zachować bez potrzeby wnoszenia żadnych opłat.

Kampania reklamowa obecna jest zarówno w szwedzkim internecie, jak i telewizji. Zwiększa to zasięg potencjalnych śmiałków, którym uda się odnaleźć Passata gdzieś na lodowatym, nieprzyjaznym człowiekowi skandynawskim pustkowiu w środku zimy.

źródło:skandynawiainfo.pl