Peugeot 508 225 KM – najfajniejszy sedan (w sumie to liftback) jakim jeździłem – TEST

Za kierownicą tego egzemplarza zrobiłem 1300 km. Jeździłem też nowym 508 w dieslu – w wersjach 160 KM oraz 180 KM.

CENY: Od 124 900 zł za podstawowe wyposażenie Active z silnikiem diesla o mocy 130 KM. Mamy wtedy iCockpit i 8 calowy ekran LCD (tu jest 10 cali) i dwustrefową klimatyzację.

Wersja GT z silnikiem 225 KM – od 180 300 zł. Dostajemy m.in. zawieszenie adaptacyjne, 18 calowe felgi, wykończenie drewnem, system bezkluczykowy oraz bardzo dobre audio Focal.

Ja miałem jeszcze kamerę na podczerwień, 19 calowe felgi, elektryczną klapę bagażnika, czy fotele z przyjemnym masażem, ale to winduje cenę w okolicę 200 000 zł.

Jak na Peugeota dużo. Ale jak na taką jakość – to dobra cena.

Komentarze

Najnowsze


  

Testy

więcej >>

pOPULARNE

Peugeot 508 225 KM – najfajniejszy sedan (w sumie to liftback) jakim jeździłem – TEST
Peugeot 508 225 KM – najfajniejszy sedan (w sumie to liftback) jakim jeździłem – TEST
Peugeot 508 225 KM – najfajniejszy sedan (w sumie to liftback) jakim jeździłem – TEST

Za kierownicą tego egzemplarza zrobiłem 1300 km. Jeździłem też nowym 508 w dieslu – w wersjach 160 KM oraz 180 KM.

CENY: Od 124 900 zł za podstawowe wyposażenie Active z silnikiem diesla o mocy 130 KM. Mamy wtedy iCockpit i 8 calowy ekran LCD (tu jest 10 cali) i dwustrefową klimatyzację.

Wersja GT z silnikiem 225 KM – od 180 300 zł. Dostajemy m.in. zawieszenie adaptacyjne, 18 calowe felgi, wykończenie drewnem, system bezkluczykowy oraz bardzo dobre audio Focal.

Ja miałem jeszcze kamerę na podczerwień, 19 calowe felgi, elektryczną klapę bagażnika, czy fotele z przyjemnym masażem, ale to winduje cenę w okolicę 200 000 zł.

Jak na Peugeota dużo. Ale jak na taką jakość – to dobra cena.