Renault Kadjar 4×4 po liftingu (2019) – dCi 150, 4×4 – test wideo

Test Renault Kadjar w wyposażeniu Intens, z silnikiem dCi 150 o pojemności 1,75 litra, napęd AWD, skrzynia manualna. Wady i zalety po 9 dniach z tym samochodem i przejechaniu ok. 800 km.

Moc maksymalna 150 KM, 340 Nm
0-100 km/h – 10,6 s
Zużycie paliwa do 5 litrów przy 90 km/h, 7 litrów przy 140 km/h i 6 litów w mieście przy delikatnej jeździe. A to są wyniki zbliżone do tych, jakie uzyskiwałem w hybrydowym Hyundaiu Ioniq.

Ceny:
Podstawa – 1.3 TCe, 140 KM, manual – Zen – 86 900 zł
Najwyższa wersja Intens kosztuje od 94 900 zł – TCe 140, FWD
Czyli naprawdę dopasiony Kadjar kosztuje od 113 300 zł w przypadku benzyny 140 KM, do 137 300‬ zł w przypadku diesla i napędu 4×4

Komentarze

Najnowsze


  

Testy

więcej >>

pOPULARNE

Renault Kadjar 4×4 po liftingu (2019) – dCi 150, 4×4 – test wideo
Renault Kadjar 4×4 po liftingu (2019) – dCi 150, 4×4 – test wideo
Renault Kadjar 4×4 po liftingu (2019) – dCi 150, 4×4 – test wideo

Test Renault Kadjar w wyposażeniu Intens, z silnikiem dCi 150 o pojemności 1,75 litra, napęd AWD, skrzynia manualna. Wady i zalety po 9 dniach z tym samochodem i przejechaniu ok. 800 km.

Moc maksymalna 150 KM, 340 Nm
0-100 km/h – 10,6 s
Zużycie paliwa do 5 litrów przy 90 km/h, 7 litrów przy 140 km/h i 6 litów w mieście przy delikatnej jeździe. A to są wyniki zbliżone do tych, jakie uzyskiwałem w hybrydowym Hyundaiu Ioniq.

Ceny:
Podstawa – 1.3 TCe, 140 KM, manual – Zen – 86 900 zł
Najwyższa wersja Intens kosztuje od 94 900 zł – TCe 140, FWD
Czyli naprawdę dopasiony Kadjar kosztuje od 113 300 zł w przypadku benzyny 140 KM, do 137 300‬ zł w przypadku diesla i napędu 4×4