Kazachowie mogą wybudować ekspresówkę z Gdańska do Warszawy

Mieliśmy już Włochów, a teraz wszystko wskazuje na to, że i Kazachowie mogą zapisać się w historii budowy polskich dróg. Najtańszą ofertę w przetargu GDDKiA na budowę dwóch odcinków ekspresówki S7 na Mazowszu złożyły konsorcja, gdzie największe są kazachskie spółki.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w drugiej połowie listopada otworzyła przetarg na budowę dwóch z trzech odcinków nowej ekspresowej drogi S7 między miastami Płońsk i Czosnów. Pierwszy ma mieć docelowo 13 kilometrów długości, a drugi – 12 kilometrów.

Najtańszą ofertę na budowę odcinka Siedlin-Załuski w wysokości 591 milionów złotych złożyło konsorcjum, którego liderem jest spółka Todini Central Asia z Nur-Sułtan, stolicy Kazachstanu. Z kolei najmniej za budowę odcinka Załuski-Modlin, 538,8 mln złotych zoferowało Sine Midas Stroy z Aktobe.

Droga ekspresowa S7 ma docelowo łączyć Trójmiasto z Warszawą, które do dzisiaj nie jest skomunikowane żadnym szybkim i pozwalającym się na sprawne przemieszczanie się odcinkiem. Dotychczas wybudowano 200-kilometrowy odcinek z Gdańska Południe do węzła Napierki.

Komentarze

Najnowsze


  

Testy

więcej >>

pOPULARNE

Kazachowie mogą wybudować ekspresówkę z Gdańska do Warszawy
Kazachowie mogą wybudować ekspresówkę z Gdańska do Warszawy
Kazachowie mogą wybudować ekspresówkę z Gdańska do Warszawy

Mieliśmy już Włochów, a teraz wszystko wskazuje na to, że i Kazachowie mogą zapisać się w historii budowy polskich dróg. Najtańszą ofertę w przetargu GDDKiA na budowę dwóch odcinków ekspresówki S7 na Mazowszu złożyły konsorcja, gdzie największe są kazachskie spółki.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w drugiej połowie listopada otworzyła przetarg na budowę dwóch z trzech odcinków nowej ekspresowej drogi S7 między miastami Płońsk i Czosnów. Pierwszy ma mieć docelowo 13 kilometrów długości, a drugi – 12 kilometrów.

Najtańszą ofertę na budowę odcinka Siedlin-Załuski w wysokości 591 milionów złotych złożyło konsorcjum, którego liderem jest spółka Todini Central Asia z Nur-Sułtan, stolicy Kazachstanu. Z kolei najmniej za budowę odcinka Załuski-Modlin, 538,8 mln złotych zoferowało Sine Midas Stroy z Aktobe.

Droga ekspresowa S7 ma docelowo łączyć Trójmiasto z Warszawą, które do dzisiaj nie jest skomunikowane żadnym szybkim i pozwalającym się na sprawne przemieszczanie się odcinkiem. Dotychczas wybudowano 200-kilometrowy odcinek z Gdańska Południe do węzła Napierki.