Skoda Citigo-e iV za 73 tys. zł to najtańszy samochód elektryczny w Polsce

Z salonów znika spalinowa Skoda Citigo, a w jej miejsce wjeżdża elektryczna odmiana, która właśnie doczekała się polskich cen. Najmniej za miniauto na prąd zapłacimy 73,3 tysiąca złotych, co czyni tę Skodę najtańszym samochodem elektrycznym w Polsce.

Przedstawiona w połowie roku Skoda Citigo-e iV wkracza na polski rynek, wypierając z salonów spalinową odmianę obecną w nich od 2011 roku. Teraz, najmniejszy pojazd czeskiej marki jest w pełni elektryczny, co wywindowało jego cenę dwukrotnie – do 73,3 tysiąca złotych za podstawowy model.

Elektryczna Citigo jest jednak droga tylko w ujęciu bezwzględnym, bo biorąc pod uwagę auta na prąd, to najtańsza dostępna propozycja na polskim rynku. Za nieco ponad 70 tysięcy złotych, otrzymujemy pięciodrzwiowego hatchbacka z miejscem dla 4 pasażerów i bagażnikiem o pojemności 250 litrów.

Układ napędowy elektrycznego Citigo rozwija moc 82 KM i oferuje maksymalnie 260 kilometrów zasięgu – jak na auto do miasta, nie jest źle. Maksymalny moment obrotowy auta wynosi 210 Nm, a sprint do 100 km/h wynosi 12,3 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono do 130 km/h.

Komentarze

Najnowsze


  

Testy

więcej >>

pOPULARNE

Skoda Citigo-e iV za 73 tys. zł to najtańszy samochód elektryczny w Polsce
Skoda Citigo-e iV za 73 tys. zł to najtańszy samochód elektryczny w Polsce
Skoda Citigo-e iV za 73 tys. zł to najtańszy samochód elektryczny w Polsce

Z salonów znika spalinowa Skoda Citigo, a w jej miejsce wjeżdża elektryczna odmiana, która właśnie doczekała się polskich cen. Najmniej za miniauto na prąd zapłacimy 73,3 tysiąca złotych, co czyni tę Skodę najtańszym samochodem elektrycznym w Polsce.

Przedstawiona w połowie roku Skoda Citigo-e iV wkracza na polski rynek, wypierając z salonów spalinową odmianę obecną w nich od 2011 roku. Teraz, najmniejszy pojazd czeskiej marki jest w pełni elektryczny, co wywindowało jego cenę dwukrotnie – do 73,3 tysiąca złotych za podstawowy model.

Elektryczna Citigo jest jednak droga tylko w ujęciu bezwzględnym, bo biorąc pod uwagę auta na prąd, to najtańsza dostępna propozycja na polskim rynku. Za nieco ponad 70 tysięcy złotych, otrzymujemy pięciodrzwiowego hatchbacka z miejscem dla 4 pasażerów i bagażnikiem o pojemności 250 litrów.

Układ napędowy elektrycznego Citigo rozwija moc 82 KM i oferuje maksymalnie 260 kilometrów zasięgu – jak na auto do miasta, nie jest źle. Maksymalny moment obrotowy auta wynosi 210 Nm, a sprint do 100 km/h wynosi 12,3 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono do 130 km/h.