Volkswagen Golf R Variant (kombi) – 300 KM i 4×4, co daje 0-100 km/h w 4,9 s – TEST PL

Test Volkswagena Golfa Variant R. Czyli 2 litry pojemności, 4 cylindry, turbodoładowanie. Efekt to 300 KM oraz 400 Nm od 2000 do 5200 obr./min. Przyspieszenie do 100 km/h – 4,9 s. A wersja hatchback robi to w 4,7 sekundy, ale ma też prawie dwa razy mniejszy bagażnik.

Cena podstawowego Golfa Variant VII to 71 190 zł – 1.0 TSI 115 KM
Cena Varianta z silnikiem 1.5 TSI 150 KM i DSG to 95 390 zł
Cena dobrze skonfigurowanego Varianta to ok. 140 tys. zł z silnikiem 1.5 TSI
Cena Varianta R – 166 690 zł

Komentarze

Najnowsze


  

Testy

więcej >>

pOPULARNE

Volkswagen Golf R Variant (kombi) – 300 KM i 4×4, co daje 0-100 km/h w 4,9 s – TEST PL
Volkswagen Golf R Variant (kombi) – 300 KM i 4×4, co daje 0-100 km/h w 4,9 s – TEST PL
Volkswagen Golf R Variant (kombi) – 300 KM i 4×4, co daje 0-100 km/h w 4,9 s – TEST PL

Test Volkswagena Golfa Variant R. Czyli 2 litry pojemności, 4 cylindry, turbodoładowanie. Efekt to 300 KM oraz 400 Nm od 2000 do 5200 obr./min. Przyspieszenie do 100 km/h – 4,9 s. A wersja hatchback robi to w 4,7 sekundy, ale ma też prawie dwa razy mniejszy bagażnik.

Cena podstawowego Golfa Variant VII to 71 190 zł – 1.0 TSI 115 KM
Cena Varianta z silnikiem 1.5 TSI 150 KM i DSG to 95 390 zł
Cena dobrze skonfigurowanego Varianta to ok. 140 tys. zł z silnikiem 1.5 TSI
Cena Varianta R – 166 690 zł