Niesłychanie ważne wieści – Volkswagen pokaże we wrześniu nowe logo!

Volkswagen chce wprowadzić siebie w nową epokę, co ma podkreślić nowa odsłona firmowego loga. Mówienie o “zmianie” jest jednak zdecydowanie na wyrost – niemiecka marka planuje jedynie przemodelować układ graficzny. Nowy znaczek poznamy już we wrześniu na światowej premierze elektrycznego modelu ID.3.

Zmiana znaku firmowego to odważny krok, na który producenci samochodów decydują się stosunkowo rzadko. W końcu logo kreuje rozpoznawalność marki, umieszczane jest na jej samochodach, a ponadto – na salonach sprzedaży, serwisach, częściach samochodowych itd. Słowem – zmiana loga oznacza ogromne koszty, także wizerunkowe.

Z tego względu, większość producentów z upływem czasu woli przeprowadzać drobne retusze, które niekiedy są tak symboliczne, że większość osób pewnie nawet ich nie zauważa. Na taki krok zdecydował się Volkswagen, choć obwieszczenie tych zamiarów było tak pompatyczne, że można było się spodziewać czegoś więcej.

Nic z tych rzeczy. Volkswagen jedynie “spłaszczy” swój znaczek, usuwając z niego elementy dające złudzenie bycia trójwymiarowym, a także usunie niebieskie tło w graficznej formie przedstawiania logo. Od teraz, znaczek będzie czarno-biały, bardziej minimalistyczny i prostszy.

Tyle. Poznamy go już za tydzień podczas światowej premiery elektrycznego hatchbacka ID.3, a chwilę później znajdzie się ono także na nowym Golfie. Ten zadebiutuje miesiąc później, podczas specjalnego wydarzenia w październiku.

źródło: Carscoops

Komentarze

Najnowsze

  •  

    Najmocniejszy Seat Tarraco FR to 241-konna hybryda

    Rok światowej premierze największego SUV-a Seata, hiszpańska marka zaprezentowała najszybszą i zarazem bardzo ekonomiczną odmianę. 241-konne Tarraco FR to, zgodnie z trendami,...
    29 sierpnia 2019

  

Testy

więcej >>

pOPULARNE

Niesłychanie ważne wieści – Volkswagen pokaże we wrześniu nowe logo!
Niesłychanie ważne wieści – Volkswagen pokaże we wrześniu nowe logo!
Niesłychanie ważne wieści – Volkswagen pokaże we wrześniu nowe logo!

Volkswagen chce wprowadzić siebie w nową epokę, co ma podkreślić nowa odsłona firmowego loga. Mówienie o “zmianie” jest jednak zdecydowanie na wyrost – niemiecka marka planuje jedynie przemodelować układ graficzny. Nowy znaczek poznamy już we wrześniu na światowej premierze elektrycznego modelu ID.3.

Zmiana znaku firmowego to odważny krok, na który producenci samochodów decydują się stosunkowo rzadko. W końcu logo kreuje rozpoznawalność marki, umieszczane jest na jej samochodach, a ponadto – na salonach sprzedaży, serwisach, częściach samochodowych itd. Słowem – zmiana loga oznacza ogromne koszty, także wizerunkowe.

Z tego względu, większość producentów z upływem czasu woli przeprowadzać drobne retusze, które niekiedy są tak symboliczne, że większość osób pewnie nawet ich nie zauważa. Na taki krok zdecydował się Volkswagen, choć obwieszczenie tych zamiarów było tak pompatyczne, że można było się spodziewać czegoś więcej.

Nic z tych rzeczy. Volkswagen jedynie “spłaszczy” swój znaczek, usuwając z niego elementy dające złudzenie bycia trójwymiarowym, a także usunie niebieskie tło w graficznej formie przedstawiania logo. Od teraz, znaczek będzie czarno-biały, bardziej minimalistyczny i prostszy.

Tyle. Poznamy go już za tydzień podczas światowej premiery elektrycznego hatchbacka ID.3, a chwilę później znajdzie się ono także na nowym Golfie. Ten zadebiutuje miesiąc później, podczas specjalnego wydarzenia w październiku.

źródło: Carscoops