Skoda zdetronizowana – Toyota Corolla najchętniej kupowanym autem w Polsce

Po latach dominacji Skody w rankingach sprzedaży, czeska marka została strącona z piedestału przez rynkową nowość Toyoty. Jedenasta generacja Corolli, która na początku roku wjechała do polskich salonów, okazała się rynkowym bestsellerem, który nie ma sobie równych. Już trzeci miesiąc z rzędu to najpopularniejsze auto na naszym rynku.

Najnowsza, jedenasta generacja Toyoty Corolli, okazała się strzałem w dziesiątkę. Kompaktowy model japońskiej marki, który w najnowszej formie trafił do salonów na początku tego roku, został bardzo ciepło przyjęty przez polskich klientów flotowych oraz prywatnych.

Dostępny w trzech wariantach nadwozia (hatchback, sedan i kombi) i dwóch wariantach napędowych (benzyna i hybryda) samochód trafił w gusta klientów. Już trzeci miesiąc z rzędu, Corolla zanotowała najlepszy wynik sprzedażowy wśród nowych samochodów sprzedawanych w Polsce – podaje Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego w danych z lipca 2019 roku.

Corolla zdetronizowała tym samym Skodę Octavię i Fabię, które naprzemiennie w ostatnich latach okupowały podium sprzedażowe. Od początku tego roku, Japończycy sprzedali u nas łącznie 36,5 tysiąca samochodu i mogą się pochwalić 11,5% udziałem w rynku. Zwiększyli też wyniki sprzedażowe o 7,7% więcej w stosunku do ubiegłego roku.

Warto dostrzec jeszcze jeden ciekawy fenomen. Najpopularniejszym rodzajem nadwozia Corolli pozostaje sedan, aż 60% sprzedanych egzemplarzy to warianty hybrydowe. Klienci zatem nie tylko nie przestraszyli się wycofania z gamy wersji wysokoprężnych, ale i coraz ufniej podchodzą do spalinowo-elektrycznego napędu. W tym także floty, które podobno poza dieslem nie widzą świata.

Komentarze

Najnowsze


  

Testy

więcej >>

pOPULARNE

Skoda zdetronizowana – Toyota Corolla najchętniej kupowanym autem w Polsce
Skoda zdetronizowana – Toyota Corolla najchętniej kupowanym autem w Polsce
Skoda zdetronizowana – Toyota Corolla najchętniej kupowanym autem w Polsce

Po latach dominacji Skody w rankingach sprzedaży, czeska marka została strącona z piedestału przez rynkową nowość Toyoty. Jedenasta generacja Corolli, która na początku roku wjechała do polskich salonów, okazała się rynkowym bestsellerem, który nie ma sobie równych. Już trzeci miesiąc z rzędu to najpopularniejsze auto na naszym rynku.

Najnowsza, jedenasta generacja Toyoty Corolli, okazała się strzałem w dziesiątkę. Kompaktowy model japońskiej marki, który w najnowszej formie trafił do salonów na początku tego roku, został bardzo ciepło przyjęty przez polskich klientów flotowych oraz prywatnych.

Dostępny w trzech wariantach nadwozia (hatchback, sedan i kombi) i dwóch wariantach napędowych (benzyna i hybryda) samochód trafił w gusta klientów. Już trzeci miesiąc z rzędu, Corolla zanotowała najlepszy wynik sprzedażowy wśród nowych samochodów sprzedawanych w Polsce – podaje Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego w danych z lipca 2019 roku.

Corolla zdetronizowała tym samym Skodę Octavię i Fabię, które naprzemiennie w ostatnich latach okupowały podium sprzedażowe. Od początku tego roku, Japończycy sprzedali u nas łącznie 36,5 tysiąca samochodu i mogą się pochwalić 11,5% udziałem w rynku. Zwiększyli też wyniki sprzedażowe o 7,7% więcej w stosunku do ubiegłego roku.

Warto dostrzec jeszcze jeden ciekawy fenomen. Najpopularniejszym rodzajem nadwozia Corolli pozostaje sedan, aż 60% sprzedanych egzemplarzy to warianty hybrydowe. Klienci zatem nie tylko nie przestraszyli się wycofania z gamy wersji wysokoprężnych, ale i coraz ufniej podchodzą do spalinowo-elektrycznego napędu. W tym także floty, które podobno poza dieslem nie widzą świata.