Porsche nakręciło reklamę nowego 911 w Warszawie – wyszło nieźle

Krajobrazy polskiej stolicy przypadły do gustu kolejnej zagranicznej marce. Tym razem, Warszawę jako tło do reklamy wybrało Porsche. Oto spot promujący nowe 911.

Na rynek wjeżdża kolejne wcielenie Porsche 911, które swoją premierę miało w połowie ubiegłego roku. Nowa odsłona jednego z najbardziej kultowych dzieł niemieckiej motoryzacji, pozornie, nie potrzebuje reklamy. W końcu tego auta nie trzeba nikomu przedstawiać.

Nawet dla dobrze rozpoznawalnych produktów dobra kampania reklamowa – nie zaszkodzi. Z tego założenia wyszło właśnie Porsche, które opublikowało w sieci spot promujący nowe 911. Spot, co warto dodać, ze znajomą scenerią.

Trwającą minutę reklamę, w której wystąpiły dwa egzemplarze sportowego auta, nakręcono na ulicach polskiej stolicy. Warszawskie krajobrazy widać już w pierwszych sekundach reklamy, która zachowała minimalistyczny i oszczędny klimat.

Jak wyszło? Sprawdźcie! Naszym zdaniem, nieźle.

Komentarze

Najnowsze


  

Testy

więcej >>

pOPULARNE

Porsche nakręciło reklamę nowego 911 w Warszawie – wyszło nieźle
Porsche nakręciło reklamę nowego 911 w Warszawie – wyszło nieźle
Porsche nakręciło reklamę nowego 911 w Warszawie – wyszło nieźle

Krajobrazy polskiej stolicy przypadły do gustu kolejnej zagranicznej marce. Tym razem, Warszawę jako tło do reklamy wybrało Porsche. Oto spot promujący nowe 911.

Na rynek wjeżdża kolejne wcielenie Porsche 911, które swoją premierę miało w połowie ubiegłego roku. Nowa odsłona jednego z najbardziej kultowych dzieł niemieckiej motoryzacji, pozornie, nie potrzebuje reklamy. W końcu tego auta nie trzeba nikomu przedstawiać.

Nawet dla dobrze rozpoznawalnych produktów dobra kampania reklamowa – nie zaszkodzi. Z tego założenia wyszło właśnie Porsche, które opublikowało w sieci spot promujący nowe 911. Spot, co warto dodać, ze znajomą scenerią.

Trwającą minutę reklamę, w której wystąpiły dwa egzemplarze sportowego auta, nakręcono na ulicach polskiej stolicy. Warszawskie krajobrazy widać już w pierwszych sekundach reklamy, która zachowała minimalistyczny i oszczędny klimat.

Jak wyszło? Sprawdźcie! Naszym zdaniem, nieźle.