Porsche ma wybrednych klientów – rocznie buduje tylko 2 identyczne auta

Kultowy producent z Zuffenhausen pochwalił się swoim otwarciem na zróżnicowane gusta klientów. Porsche tak skrupulatnie podchodzi do kwestii personalizacji każdego z egzemplarzy, że rocznie buduje ponoć co najwyżej… 2 identyczne sztuki.

Choć możliwość personalizacji samochodu nie jest niczym rzadkim wśród marek z różnej półki, to jednak w szczególny sposób podchodzą do tego producenci samochodów droższych i bardziej luksusowych.

Takie firmy jak Porsche lubią chełpić się tym, jak szerokie i wyrafinowane możliwości doboru różnych detali oferują. Różne materiały wykończenia foteli, deski rozdzielczej, a nawet pasów bezpieczeństwa, podłokietników czy podłogi bagażnika to ledwie wierzchołek góry lodowej.

Szerokie możliwości personalizacji dostępne są też na polu wyglądu zewnętrznego (kombinacje lakieru, wzorów alufelg i akcentów kolorystycznych), a ponadto – wariantów wyposażenia i wersji silnikowych. Porsche jest w tej dziedzinie mistrzem.

Tym, jak silnie różnić się od siebie może każdy pojedynczy egzemplarz danego samochodu niemieckiej marki, pochwalił się w rozmowie z Autocarem Christian Friedl z Porsche. Stwierdził on, że rocznie zakłady w marki opuszczają co najwyżej dwa identyczne sztuki 911 czy 718.

Kombinacji jest naprawdę wiele. Klienci mogą wybierać między 39 wariantami obu z modeli, które w dodatku modyfikować mogą na nieskończoną ilość sposobów.

Porsche jest tak dumne z tego, jak “wybrednych” ma klientów, że chce w przyszłości nawet… powiększyć ilość dostępnych sposobów na wyróżnienie każdej pojedynczej sztuki sportowych, flagowych modeli marki.

Komentarze

Najnowsze


  

Testy

więcej >>

pOPULARNE

Porsche ma wybrednych klientów – rocznie buduje tylko 2 identyczne auta
Porsche ma wybrednych klientów – rocznie buduje tylko 2 identyczne auta
Porsche ma wybrednych klientów – rocznie buduje tylko 2 identyczne auta

Kultowy producent z Zuffenhausen pochwalił się swoim otwarciem na zróżnicowane gusta klientów. Porsche tak skrupulatnie podchodzi do kwestii personalizacji każdego z egzemplarzy, że rocznie buduje ponoć co najwyżej… 2 identyczne sztuki.

Choć możliwość personalizacji samochodu nie jest niczym rzadkim wśród marek z różnej półki, to jednak w szczególny sposób podchodzą do tego producenci samochodów droższych i bardziej luksusowych.

Takie firmy jak Porsche lubią chełpić się tym, jak szerokie i wyrafinowane możliwości doboru różnych detali oferują. Różne materiały wykończenia foteli, deski rozdzielczej, a nawet pasów bezpieczeństwa, podłokietników czy podłogi bagażnika to ledwie wierzchołek góry lodowej.

Szerokie możliwości personalizacji dostępne są też na polu wyglądu zewnętrznego (kombinacje lakieru, wzorów alufelg i akcentów kolorystycznych), a ponadto – wariantów wyposażenia i wersji silnikowych. Porsche jest w tej dziedzinie mistrzem.

Tym, jak silnie różnić się od siebie może każdy pojedynczy egzemplarz danego samochodu niemieckiej marki, pochwalił się w rozmowie z Autocarem Christian Friedl z Porsche. Stwierdził on, że rocznie zakłady w marki opuszczają co najwyżej dwa identyczne sztuki 911 czy 718.

Kombinacji jest naprawdę wiele. Klienci mogą wybierać między 39 wariantami obu z modeli, które w dodatku modyfikować mogą na nieskończoną ilość sposobów.

Porsche jest tak dumne z tego, jak “wybrednych” ma klientów, że chce w przyszłości nawet… powiększyć ilość dostępnych sposobów na wyróżnienie każdej pojedynczej sztuki sportowych, flagowych modeli marki.