Bugatti testuje drukowane, tytanowe zaciski hamulcowe

Czy zaciski hamulcowe można wydrukować w 3D i to używając tytanu? Okazuje się, że można.

Efekt to masa wynosząca 40% mniej od wersji klasycznej oraz olbrzymia odporność na wysokie obciążenia. Zacisk powstał z 2213 warstw tytanowego pyłu, który był nanoszony przez 45 godzin. Nie jest to więc najszybsza metoda tworzenia zacisków hamulcowych.

Komentarze

Najnowsze

  •  

    Najmocniejszy Seat Tarraco FR to 241-konna hybryda

    Rok światowej premierze największego SUV-a Seata, hiszpańska marka zaprezentowała najszybszą i zarazem bardzo ekonomiczną odmianę. 241-konne Tarraco FR to, zgodnie z trendami,...
    29 sierpnia 2019

  

Testy

więcej >>

pOPULARNE

Bugatti testuje drukowane, tytanowe zaciski hamulcowe
Bugatti testuje drukowane, tytanowe zaciski hamulcowe
Bugatti testuje drukowane, tytanowe zaciski hamulcowe

Czy zaciski hamulcowe można wydrukować w 3D i to używając tytanu? Okazuje się, że można.

Efekt to masa wynosząca 40% mniej od wersji klasycznej oraz olbrzymia odporność na wysokie obciążenia. Zacisk powstał z 2213 warstw tytanowego pyłu, który był nanoszony przez 45 godzin. Nie jest to więc najszybsza metoda tworzenia zacisków hamulcowych.