Bugatti testuje drukowane, tytanowe zaciski hamulcowe

Czy zaciski hamulcowe można wydrukować w 3D i to używając tytanu? Okazuje się, że można.

Efekt to masa wynosząca 40% mniej od wersji klasycznej oraz olbrzymia odporność na wysokie obciążenia. Zacisk powstał z 2213 warstw tytanowego pyłu, który był nanoszony przez 45 godzin. Nie jest to więc najszybsza metoda tworzenia zacisków hamulcowych.

Komentarze

Najnowsze

  •  

    Renault Talisman TCe 225 EDC FAP – TEST

    Trochę się bałem tego testu, bo jakieś 3 lata temu jeździłem Talismanem z początku produkcji i auto okazało się przeciętniakiem. Piękne nadwozie...
    19 maja 2019

  

Testy

więcej >>

pOPULARNE

Bugatti testuje drukowane, tytanowe zaciski hamulcowe
Bugatti testuje drukowane, tytanowe zaciski hamulcowe
Bugatti testuje drukowane, tytanowe zaciski hamulcowe

Czy zaciski hamulcowe można wydrukować w 3D i to używając tytanu? Okazuje się, że można.

Efekt to masa wynosząca 40% mniej od wersji klasycznej oraz olbrzymia odporność na wysokie obciążenia. Zacisk powstał z 2213 warstw tytanowego pyłu, który był nanoszony przez 45 godzin. Nie jest to więc najszybsza metoda tworzenia zacisków hamulcowych.