Koszt budowy takiego zawieszenia może sięgnąć nawet 75 000 dolarów, czyli niemal 300 000 zł.
A tak to wygląda bez kół i karoserii.
6 grudnia 2018
Koszt budowy takiego zawieszenia może sięgnąć nawet 75 000 dolarów, czyli niemal 300 000 zł.
A tak to wygląda bez kół i karoserii.
Komentarze
Najnowsze
Ministerstwo Energii proponuje 36 tys. złotych dopłaty do zakupu auta na prąd
Niemiecka policja chce ukarać kierowców w TIR-ach, którzy nagrywali wypadek
Oryginalne ogłoszenie Komendy Głównej Policji w niemieckim Hamm. Trudno się nie zgodzić
BMW M140i Finale Package – ostatni tylnonapędowy kompakt marki w historii
Toyota w nowej reklamie Corolli drwi z samochodów elektrycznych i… Ferrari
Samochód+ – węgierski rząd chce dopłacać do zakupu siedmioosobowych aut
Maserati budzi się – produkcja Alfieri może ruszyć już w 2020 roku
Niebywały Mercedes 500 TE AMG z 1979 roku – drapieżny rarytas
BMW X3 M i X4 M, czyli luksusowe SUV-y z piekła rodem – setka w 4 sekundy
Testy
Škoda Octavia RS – 245 KM, 370 Nm, 0-100 w 6,6 s – TEST
Honda CR-V 2019 1.5T 193 KM, CVT, AWD – test
więcej >>
pOPULARNE
Škoda Octavia RS – 245 KM, 370 Nm, 0-100 w 6,6 s – TEST
Honda CR-V 2019 1.5T 193 KM, CVT, AWD – test
Koszt budowy takiego zawieszenia może sięgnąć nawet 75 000 dolarów, czyli niemal 300 000 zł.
A tak to wygląda bez kół i karoserii.