Podczas zderzenia Audi R8 rozpadło się na pół!

Wiele elementów konstrukcyjnych Audi R8 wykonana została z tworzywa wzmocnionego włóknem węglowym, który jest uzupełnieniem aluminiowego szkieletu. Znaczna część nadwozia w R8 jest wykonana właśnie z tego materiału. Aluminium stanowi tu jedynie 79,6%.

W ostatnią sobotę, około 10:25, doszło do dosyć zaskakującego wypadku Audi R8. Wszystko miało miejsce we Włoszech, niedaleko granicy z Austrią. Kierujący sportowym samochodem utracił panowanie nad autem i zderzył się z dostawczym Volkswagenem.

Siła uderzenia była na tyle duża, że Audi R8 rozpadło się na pół. W wyniku zderzenia odpadł cały tył samochodu, gdzie został zamontowany 10 cylindrowy silnik. Wygląda jednak na to, że producent nie zaoszczędził na bezpieczeństwie, bo zarówno kierowca Audi, jak i Volkswagena wyszli z kolizji bez większych obrażeń.

Audi R8 obecnej generacji zostało opracowywane równolegle z Lamborghini Huracan. Auta poza wyglądem różni głównie znaczek, który znajduje się również na rodzinnym sedanie twojego sąsiada. Ale co to ma za znaczenie, skoro w R8 pracuje ten sam, 10 cylindrowy silnik generujący – w zależności od wersji – do 610 KM.

Problemem okazało się sprzątanie po wypadku, które zajęło 2 godziny, z powodu wielu elementów, które odpadły z niemieckiego supersamochodu.

źródło: Freiwillige Feuerwehr Latsch

Komentarze

Najnowsze


  

Testy

więcej >>

pOPULARNE

Podczas zderzenia Audi R8 rozpadło się na pół!
Podczas zderzenia Audi R8 rozpadło się na pół!
Podczas zderzenia Audi R8 rozpadło się na pół!

Wiele elementów konstrukcyjnych Audi R8 wykonana została z tworzywa wzmocnionego włóknem węglowym, który jest uzupełnieniem aluminiowego szkieletu. Znaczna część nadwozia w R8 jest wykonana właśnie z tego materiału. Aluminium stanowi tu jedynie 79,6%.

W ostatnią sobotę, około 10:25, doszło do dosyć zaskakującego wypadku Audi R8. Wszystko miało miejsce we Włoszech, niedaleko granicy z Austrią. Kierujący sportowym samochodem utracił panowanie nad autem i zderzył się z dostawczym Volkswagenem.

Siła uderzenia była na tyle duża, że Audi R8 rozpadło się na pół. W wyniku zderzenia odpadł cały tył samochodu, gdzie został zamontowany 10 cylindrowy silnik. Wygląda jednak na to, że producent nie zaoszczędził na bezpieczeństwie, bo zarówno kierowca Audi, jak i Volkswagena wyszli z kolizji bez większych obrażeń.

Audi R8 obecnej generacji zostało opracowywane równolegle z Lamborghini Huracan. Auta poza wyglądem różni głównie znaczek, który znajduje się również na rodzinnym sedanie twojego sąsiada. Ale co to ma za znaczenie, skoro w R8 pracuje ten sam, 10 cylindrowy silnik generujący – w zależności od wersji – do 610 KM.

Problemem okazało się sprzątanie po wypadku, które zajęło 2 godziny, z powodu wielu elementów, które odpadły z niemieckiego supersamochodu.

źródło: Freiwillige Feuerwehr Latsch