Odpowiedź PKP PLK na reklamę BMW. Niepotrzebna reakcja czy właściwe podejście do tematu przejazdów kolejowych.

Na fanpage BMW Polska możemy obejrzeć film reklamowy BMW M4 – “W mieście M – jeśli siedzisz za kierownicą BMW M4 – światła są zawsze zielone.” Widać na nim jak kierowca BMW M4 równa się z pociągiem, maszynista wyhamowuje gwałtownie swój skład przed samym przejazdem, a wtedy kierowca BMW ma wolną drogę. Swoją drogą dziwny przekaz. Do tej reklamy odnosi się właśnie komunikat PLK.

W 2017 roku doszło do ponad 200 wypadków na przejazdach kolejowych (to więcej niż rok wcześniej). PKP PKP: 98 proc. wypadków na przejazdach kolejowych to wina kierowców. Niebezpieczne zachowania kierowców są najczęstszą i praktycznie jedyną przyczyną wypadków na przejazdach kolejowych.
– Kierowcy powtarzają te same błędy. Ignorują znaki stop, czerwone światła nakazujące bezwzględne zatrzymywanie się, wjeżdżają pod opadające rogatki czy omijają je slalomem – informowali w tym roku na akcji “Bezpieczny piątek” pracownicy PKP PLK i funkcjonariusze Straży Ochrony Kolei.

Poszło o film reklamowy z oficjalnej strony BMW Polska

Wiadomo, że do reklamy BMW wiele osób podejdzie z przymrużeniem oka, ale są też tacy, co w swoich supersamochodach (oczywiście problem nie dotyczy tylko tej marki, przykład ze Słowacji) faktycznie czują, że mogą więcej niż inni użytkownicy dróg. Pod filmem reklamowym na fanpage BMW pojawił się komentarz PKP PLK. Waszym zdaniem jest to za ostra reakcja ze strony przewoźnika, czy też lepiej dmuchać na zimne i stanowczo przeciwstawiać się takim filmom, nawet gdy w zamierzeniu mają być humorystyczne?

“Tak, mają Państwo rację – światła są zawsze zielone, tyle że dla tych,którzy mają na uwadze bezpieczeństwo innych i zatrzymują się przed każdym przejazdem, zachowując należytą ostrożność. To zielone światło na dalsze życie, na bezpieczny powrót do domu. Jako zarządca infrastruktury kolejowej, dla którego priorytetem jest bezpieczeństwo i który od 13 lat organizuje kampanię społeczną “Bezpieczny przejazd” (http://www.bezpieczny-przejazd.pl), nie wyrażamy zgody na brawurę, głupotę i sceny rodem z filmu fantasy.

Rozumiemy, że kontrowersyjna kampania najlepiej się sprzedaje w mediach, ale z tak ogromnym przekłamaniem jeszcze się nie spotkaliśmy. Czy wiedzą Państwo, że sprawcami 98 proc. wypadków na przejazdach kolejowo – drogowych są nieodpowiedzialni kierowcy? Czy kiedykolwiek słyszeli Państwo o społecznej odpowiedzialności? Przesyłamy film, zrealizowany z Cyber Marianem w ramach kampanii “Bezpieczny przejazd – szlaban na ryzyko!” – analogiczna sytuacja, tylko z zupełnie innym zakończeniem, REALNYM zakończeniem, jako przestroga: https://www.youtube.com/watch?v=249Av18gTGQ Pozdrawiamy PLK”

Komentarze

Najnowsze


  

Testy

więcej >>

pOPULARNE

Odpowiedź PKP PLK na reklamę BMW. Niepotrzebna reakcja czy właściwe podejście do tematu przejazdów kolejowych.
Odpowiedź PKP PLK na reklamę BMW. Niepotrzebna reakcja czy właściwe podejście do tematu przejazdów kolejowych.
Odpowiedź PKP PLK na reklamę BMW. Niepotrzebna reakcja czy właściwe podejście do tematu przejazdów kolejowych.

Na fanpage BMW Polska możemy obejrzeć film reklamowy BMW M4 – “W mieście M – jeśli siedzisz za kierownicą BMW M4 – światła są zawsze zielone.” Widać na nim jak kierowca BMW M4 równa się z pociągiem, maszynista wyhamowuje gwałtownie swój skład przed samym przejazdem, a wtedy kierowca BMW ma wolną drogę. Swoją drogą dziwny przekaz. Do tej reklamy odnosi się właśnie komunikat PLK.

W 2017 roku doszło do ponad 200 wypadków na przejazdach kolejowych (to więcej niż rok wcześniej). PKP PKP: 98 proc. wypadków na przejazdach kolejowych to wina kierowców. Niebezpieczne zachowania kierowców są najczęstszą i praktycznie jedyną przyczyną wypadków na przejazdach kolejowych.
– Kierowcy powtarzają te same błędy. Ignorują znaki stop, czerwone światła nakazujące bezwzględne zatrzymywanie się, wjeżdżają pod opadające rogatki czy omijają je slalomem – informowali w tym roku na akcji “Bezpieczny piątek” pracownicy PKP PLK i funkcjonariusze Straży Ochrony Kolei.

Poszło o film reklamowy z oficjalnej strony BMW Polska

Wiadomo, że do reklamy BMW wiele osób podejdzie z przymrużeniem oka, ale są też tacy, co w swoich supersamochodach (oczywiście problem nie dotyczy tylko tej marki, przykład ze Słowacji) faktycznie czują, że mogą więcej niż inni użytkownicy dróg. Pod filmem reklamowym na fanpage BMW pojawił się komentarz PKP PLK. Waszym zdaniem jest to za ostra reakcja ze strony przewoźnika, czy też lepiej dmuchać na zimne i stanowczo przeciwstawiać się takim filmom, nawet gdy w zamierzeniu mają być humorystyczne?

“Tak, mają Państwo rację – światła są zawsze zielone, tyle że dla tych,którzy mają na uwadze bezpieczeństwo innych i zatrzymują się przed każdym przejazdem, zachowując należytą ostrożność. To zielone światło na dalsze życie, na bezpieczny powrót do domu. Jako zarządca infrastruktury kolejowej, dla którego priorytetem jest bezpieczeństwo i który od 13 lat organizuje kampanię społeczną “Bezpieczny przejazd” (http://www.bezpieczny-przejazd.pl), nie wyrażamy zgody na brawurę, głupotę i sceny rodem z filmu fantasy.

Rozumiemy, że kontrowersyjna kampania najlepiej się sprzedaje w mediach, ale z tak ogromnym przekłamaniem jeszcze się nie spotkaliśmy. Czy wiedzą Państwo, że sprawcami 98 proc. wypadków na przejazdach kolejowo – drogowych są nieodpowiedzialni kierowcy? Czy kiedykolwiek słyszeli Państwo o społecznej odpowiedzialności? Przesyłamy film, zrealizowany z Cyber Marianem w ramach kampanii “Bezpieczny przejazd – szlaban na ryzyko!” – analogiczna sytuacja, tylko z zupełnie innym zakończeniem, REALNYM zakończeniem, jako przestroga: https://www.youtube.com/watch?v=249Av18gTGQ Pozdrawiamy PLK”