Volvo tworzy nową markę – M jak Mobilność

Volvo poszerza horyzonty – Szwedzi właśnie ogłosili wprowadzenie na rynek nowej marki M, która związana będzie z mobilnością. Ma ona w przyszłości przyczynić się do zrewolucjonizowania transportu miejskiego. Taksówkarze, Uber to był dopiero początek!

Decyzja o utworzeniu nowej marki nie jest niczym nowym, jeśli mówimy o Volvo. Jesienią zeszłego roku Szwedzi we współpracy z chińskim szefostwem zdecydowali się wydzielić z gamy Polestara i wystawić go na linii frontu walki m.in. z Teslą. Minimalistyczna firma ma skupić się na oferowaniu sportowych aut hybrydowych i elektrycznych, w skali prestiżu plasując się o oczko wyżej od Volvo.

To nie wszystko. Szwedzi właśnie ogłosili, że tworzą jeszcze jedną firmową autonomiczną dewizę. Będzie się ona nazywała M. Po prostu. Dobór tej konkretnej litery alfabetu nie jest oczywiście przypadkowy – jest to nawiązanie do słowa mobility, czyli mobilność. Nowa marka powołana do życia przez Volvo ma bowiem zająć się szeroko pojętą dziedziną samochodowej mobilności w przestrzeni miejskiej i nie tylko.

Jak twierdzi przedstawicielstwo Volvo, marka M ma zajmować się dystrybucją niezawodnego, dostępnego na żądanie systemu udostępniania samochodów i usług za pośrednictwem intuicyjnej aplikacji. Dyrektor generalny nowej dewizy twierdzi, że w przyszłości M ma szansę stać się realną alternatywą dla taksówki lub transportu publicznego.

Logo M

Inwestowanie funduszy w popularyzowanie tego rodzaju usług nie jest szaleństwem – kolejne firmy motywuje sukces, jaki odniosła usługa np. car sharingu, którą wielu uznaje za przyszłość transportu samochodowego w miastach. Volvo jest jednak i ostrożne – na razie bada opinie i nawyki konsumentów, aby lepiej dopasować swoją ofertę do realnych potrzeb. Pierwsi, którzy próbnie wypróbują ofertę M będą mieszkańcy Stanów Zjednoczonych i Szwecji. Od odbioru w tych krajach prawdopodobnie będzie zależeć przyszłość M na świecie.

źródło: Car Advice

Komentarze

Najnowsze


  

Testy

więcej >>

pOPULARNE

Volvo tworzy nową markę – M jak Mobilność
Volvo tworzy nową markę – M jak Mobilność
Volvo tworzy nową markę – M jak Mobilność

Volvo poszerza horyzonty – Szwedzi właśnie ogłosili wprowadzenie na rynek nowej marki M, która związana będzie z mobilnością. Ma ona w przyszłości przyczynić się do zrewolucjonizowania transportu miejskiego. Taksówkarze, Uber to był dopiero początek!

Decyzja o utworzeniu nowej marki nie jest niczym nowym, jeśli mówimy o Volvo. Jesienią zeszłego roku Szwedzi we współpracy z chińskim szefostwem zdecydowali się wydzielić z gamy Polestara i wystawić go na linii frontu walki m.in. z Teslą. Minimalistyczna firma ma skupić się na oferowaniu sportowych aut hybrydowych i elektrycznych, w skali prestiżu plasując się o oczko wyżej od Volvo.

To nie wszystko. Szwedzi właśnie ogłosili, że tworzą jeszcze jedną firmową autonomiczną dewizę. Będzie się ona nazywała M. Po prostu. Dobór tej konkretnej litery alfabetu nie jest oczywiście przypadkowy – jest to nawiązanie do słowa mobility, czyli mobilność. Nowa marka powołana do życia przez Volvo ma bowiem zająć się szeroko pojętą dziedziną samochodowej mobilności w przestrzeni miejskiej i nie tylko.

Jak twierdzi przedstawicielstwo Volvo, marka M ma zajmować się dystrybucją niezawodnego, dostępnego na żądanie systemu udostępniania samochodów i usług za pośrednictwem intuicyjnej aplikacji. Dyrektor generalny nowej dewizy twierdzi, że w przyszłości M ma szansę stać się realną alternatywą dla taksówki lub transportu publicznego.

Logo M

Inwestowanie funduszy w popularyzowanie tego rodzaju usług nie jest szaleństwem – kolejne firmy motywuje sukces, jaki odniosła usługa np. car sharingu, którą wielu uznaje za przyszłość transportu samochodowego w miastach. Volvo jest jednak i ostrożne – na razie bada opinie i nawyki konsumentów, aby lepiej dopasować swoją ofertę do realnych potrzeb. Pierwsi, którzy próbnie wypróbują ofertę M będą mieszkańcy Stanów Zjednoczonych i Szwecji. Od odbioru w tych krajach prawdopodobnie będzie zależeć przyszłość M na świecie.

źródło: Car Advice