Nowa Mazda 3 zadebiutuje już jesienią!

Sprzedaż spadła, a oferta w sporej części powoli zaczyna wymagać odświeżenia. Mazda nie panikuje i konsekwentnie wdraża swoją receptę na wspomniane wyzwania. Na rynku właśnie debiutuje ponownie zmodernizowana 6, a jeszcze w tym roku poznamy zupełnie nową kompaktową 3. Jeżeli będzie wierna studyjnej zapowiedzi – jest na co czekać.

Wdrożona w 2011 roku nowa estetyka modeli Mazdy to bez wątpienia najlepsze, co spotkało ją w ostatnich latach. Samochody japońskiej, dość niszowej na tle konkurencji marki, zaczęły wywoływać emocje i sprowadziły do salonów wielu nowych klientów.

Czas leci jednak nieubłaganie, a odnowiona gama zaczyna wymagać powoli naturalnego odświeżenia. Drugim modelem, który się z tym spotka, będzie czwarta już generacja kompaktowej Trójki.

Część czwarta

Mazda 3 zadebiutowała w 2003 roku, zastępując kultowy model 323 cieszący się 26-letnią historią na rynku. Nowy kompakt wprowadził japońską markę w standardy XXI wieku, dzielnie mierząc się z konkurencją zarówno z rodzimego rynku, jak i z Europy i Korei Południowej. Mimo ograniczonego zasięgu (pierwsza generacja nie była dostępna np. w Polsce), Mazda 3 na dobre zagościła na europejskich drogach.

Mazda KAI Concept

Drugie wcielenie, z ekscentrycznym i charakterystycznym uśmiechniętym przodem, było kontynuacją koncepcji poprzedniczki. Oferowane w latach 2008 – 2013 nie powtórzyło sukcesu poprzedniczki, a gdy w międzyczasie marka wdrożyła nowy język stylistyczny – poprzednia Trójka pasowała do gamy jak pięść do nosa.

Trzecia i obecna generacja, zadebiutowała już 5 lat temu i zdefiniowała kluczowy model japońskiej marki na nowo. Tym razem auto było dłuższe, szersze i niższe. Wyglądało – zjawiskowo.

Czas biegnie jednak nieubłaganie i powoli nadchodzi czas na zmianę warty. Piątka to chyba symboliczna i ważna liczba dla Mazdy, bowiem po raz kolejny zmiana warty na stanowisku Trójki nastąpi po 5 latach. Czwarta generacja, ma trafić na rynek jeszcze tej jesieni, na listopadowym Salonie w Los Angeles – podaje Auto Express.

Mazda KAI Concept

Zapowiada się obiecująco

Bezpośrednią zapowiedzią nowej Mazdy 3 był przedstawiony w zeszłym roku, doskonale prezentujący się prototyp Mazda KAI Concept. Spodziewamy się zatem ewolucji, która minie pod znakiem bardziej agresywnych linii, przemodelowanych proporcji i futurystyczniej zarysowanego kokpitu. Sytuacja będzie zatem podobna, co w przypadku pierwszej Mazdy wykonanej w duchu SkyActiv drugiej generacji – nowej CX-5.

Druga generacja kompaktowego SUV-a zadebiutowała w zeszłym roku i była pierwszą nową Mazdą od czasu ukończenia procesu dostosowywania gamy do aktualnego języka stylistycznego. Bo nic nie jest nigdy tak idealne, aby nie można było tego unowocześnić!

Komentarze

Najnowsze

  •  

    TEST: Volvo XC60 D4 Inscription 190 KM

    Czego można więcej odczekiwać od auta, niż to co oferuje dobrze wyposażone Volvo XC60? Na chwilę obecną nic mi nie przychodzi do...
    18 października 2018

  

Testy

więcej >>

pOPULARNE

Nowa Mazda 3 zadebiutuje już jesienią!
Nowa Mazda 3 zadebiutuje już jesienią!
Nowa Mazda 3 zadebiutuje już jesienią!

Sprzedaż spadła, a oferta w sporej części powoli zaczyna wymagać odświeżenia. Mazda nie panikuje i konsekwentnie wdraża swoją receptę na wspomniane wyzwania. Na rynku właśnie debiutuje ponownie zmodernizowana 6, a jeszcze w tym roku poznamy zupełnie nową kompaktową 3. Jeżeli będzie wierna studyjnej zapowiedzi – jest na co czekać.

Wdrożona w 2011 roku nowa estetyka modeli Mazdy to bez wątpienia najlepsze, co spotkało ją w ostatnich latach. Samochody japońskiej, dość niszowej na tle konkurencji marki, zaczęły wywoływać emocje i sprowadziły do salonów wielu nowych klientów.

Czas leci jednak nieubłaganie, a odnowiona gama zaczyna wymagać powoli naturalnego odświeżenia. Drugim modelem, który się z tym spotka, będzie czwarta już generacja kompaktowej Trójki.

Część czwarta

Mazda 3 zadebiutowała w 2003 roku, zastępując kultowy model 323 cieszący się 26-letnią historią na rynku. Nowy kompakt wprowadził japońską markę w standardy XXI wieku, dzielnie mierząc się z konkurencją zarówno z rodzimego rynku, jak i z Europy i Korei Południowej. Mimo ograniczonego zasięgu (pierwsza generacja nie była dostępna np. w Polsce), Mazda 3 na dobre zagościła na europejskich drogach.

Mazda KAI Concept

Drugie wcielenie, z ekscentrycznym i charakterystycznym uśmiechniętym przodem, było kontynuacją koncepcji poprzedniczki. Oferowane w latach 2008 – 2013 nie powtórzyło sukcesu poprzedniczki, a gdy w międzyczasie marka wdrożyła nowy język stylistyczny – poprzednia Trójka pasowała do gamy jak pięść do nosa.

Trzecia i obecna generacja, zadebiutowała już 5 lat temu i zdefiniowała kluczowy model japońskiej marki na nowo. Tym razem auto było dłuższe, szersze i niższe. Wyglądało – zjawiskowo.

Czas biegnie jednak nieubłaganie i powoli nadchodzi czas na zmianę warty. Piątka to chyba symboliczna i ważna liczba dla Mazdy, bowiem po raz kolejny zmiana warty na stanowisku Trójki nastąpi po 5 latach. Czwarta generacja, ma trafić na rynek jeszcze tej jesieni, na listopadowym Salonie w Los Angeles – podaje Auto Express.

Mazda KAI Concept

Zapowiada się obiecująco

Bezpośrednią zapowiedzią nowej Mazdy 3 był przedstawiony w zeszłym roku, doskonale prezentujący się prototyp Mazda KAI Concept. Spodziewamy się zatem ewolucji, która minie pod znakiem bardziej agresywnych linii, przemodelowanych proporcji i futurystyczniej zarysowanego kokpitu. Sytuacja będzie zatem podobna, co w przypadku pierwszej Mazdy wykonanej w duchu SkyActiv drugiej generacji – nowej CX-5.

Druga generacja kompaktowego SUV-a zadebiutowała w zeszłym roku i była pierwszą nową Mazdą od czasu ukończenia procesu dostosowywania gamy do aktualnego języka stylistycznego. Bo nic nie jest nigdy tak idealne, aby nie można było tego unowocześnić!