Ford F-150 będzie oferowany z 3-litrowym silnikiem diesla

Ford pochwalił się, że jego najpopularniejszy pickup pojawi się z nową jednostką na olej napędowy. Inżynierowie postawili tutaj na oszczędność . Co ciekawe auto ma się zadowolić w spokojniej jeździe na autostradzie 7-litrami paliwa na 100 km. Na chwilę obecną, to w USA około 6,5 USD (23 zł).

W Fordzie F-150 Power Stroke zostanie zastosowana turbodoładowana jednostka wysokoprężna V6 o mocy 250 KM i maksymalnym momencie obrotowym 440 Nm oraz 10 stopniowy automat. Chociaż silnik jest o połowę mniejszy niż zastosowany w F-250 i F-350 Super Duty 6,7-litrowy Power Stroke V8, to Ford zapewnia, że spokojnie poradzi sobie z 5-tonową z przyczepą i 900 kilogramowym ładunkiem. Ford otrzymał blok z grafitowego żelaza, kuty stalowy wał korbowy, tłoki ze stopu aluminium i drugi filtr paliwa dla dodatkowej ochrony układu paliwowego.

Ford nie podał jeszcze szczegółowych danych o spalaniu, ale twierdzi, że jego samochód osiągnie zużycie na autostradzie na poziomie 30 mpg (30 mil na jednym galonie). Pomimo, że realne spalanie w mieście będzie pewnie wyższe, to u nas podobne koszty uzyskuje się  w kompaktowych samochodach zasilanych LPG.

Komentarze

Najnowsze


  

Testy

więcej >>

pOPULARNE

Ford F-150 będzie oferowany z 3-litrowym silnikiem diesla
Ford F-150 będzie oferowany z 3-litrowym silnikiem diesla
Ford F-150 będzie oferowany z 3-litrowym silnikiem diesla

Ford pochwalił się, że jego najpopularniejszy pickup pojawi się z nową jednostką na olej napędowy. Inżynierowie postawili tutaj na oszczędność . Co ciekawe auto ma się zadowolić w spokojniej jeździe na autostradzie 7-litrami paliwa na 100 km. Na chwilę obecną, to w USA około 6,5 USD (23 zł).

W Fordzie F-150 Power Stroke zostanie zastosowana turbodoładowana jednostka wysokoprężna V6 o mocy 250 KM i maksymalnym momencie obrotowym 440 Nm oraz 10 stopniowy automat. Chociaż silnik jest o połowę mniejszy niż zastosowany w F-250 i F-350 Super Duty 6,7-litrowy Power Stroke V8, to Ford zapewnia, że spokojnie poradzi sobie z 5-tonową z przyczepą i 900 kilogramowym ładunkiem. Ford otrzymał blok z grafitowego żelaza, kuty stalowy wał korbowy, tłoki ze stopu aluminium i drugi filtr paliwa dla dodatkowej ochrony układu paliwowego.

Ford nie podał jeszcze szczegółowych danych o spalaniu, ale twierdzi, że jego samochód osiągnie zużycie na autostradzie na poziomie 30 mpg (30 mil na jednym galonie). Pomimo, że realne spalanie w mieście będzie pewnie wyższe, to u nas podobne koszty uzyskuje się  w kompaktowych samochodach zasilanych LPG.